הלוואות חברתיות BTB – מה זה והאם כדאי לקחת מהם הלוואה?

פרסומת

עודכן בתאריך 04/03/2024 על ידי צוות האתר

עם התקדמות הטכנולוגיה הגענו לעידן בו אין צורך בגופים כמו הבנקים הגדולים ויש פלטפורמות אינטרנטיות בהן אנשים שיש להם כסף מיותר מלווים כספים לאנשים שצריכים עזרה במימון – ובעצם משמשים להם בתור בנק! 

ריכזנו עבורכם את כל המידע שעליכם לדעת לפני שאתם לוקחים הלוואה חברתית באמצעות אתר BTB.

מה משמעות המילים BTB?

פירוש המילה BTB היא Be The Bank. הכוונה היא הלוואות שניתנות על ידי אנשים פרטיים ומחליפות את הצורך בהלוואה מהבנק. 

פרסומת

מה הן הלוואות חברתיות?

הלוואות חברתיות הן הלוואות שניתנות באמצעות אנשים פרטיים עבור אנשים פרטיים או בעלי עסקים קטנים. רוב ההלוואות ניתנות כהלוואת עמיתים P2P באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית בה כל משקיע נותן סכום יחסי מגובה ההלוואה הנדרשת. 

כך, המשקיעים מפזרים את כספם בין מספר הלוואות ויש להם יותר ערובה לקבל את כספם בחזרה והלווים יכולים הלוואות גדולות שלא דרך הבנק. 

מהי פלטפורמת ההלוואות החברתיות BTB?

אתר ההלוואות החברתיות BTB הוא פלטפורמה להשקעות והלוואות חברתיות לעסקים. המשקיעים בפלטפורמת BTB הם אנשים פרטיים או בעלי עסקים וההלוואות ניתנות לעסקים קטנים ובינוניים הזקוקים לכספים נוספים עבור הגדלת פעילותם העסקית או עבור ביצוע השקעות המיועדות לפיתוח העסק. 

בדומה לפלטפורמות אחרות להלוואות חברתיות גם ב-BTB כל משקיע מפזר את כספיו בין מספר הלוואות על מנת להגדיל את פיזור הסיכונים שלו בהלוואה. 

מהי הלוואת עסקים דרך אתר ההלוואות החברתיות BTB?

אתר BTB מאפשרת לבעלי עסקים לקבל אשראי הלוואות בגובה של 100 אלף שקלים ועד לתקרה של מיליון שקלים ללא צורך בשיעבודים ועם ריבית שקלית קבועה. תקופת ההלוואה היא 4-12 שנים.

אילו מסמכים צריך להציג בעל העסק על מנת לקבל הלוואה דרך BTB?

על מנת לקבל הלוואה חברתית לעסקים בפלטפורמת BTB, בעל העסק נדרש להציג את המסמכים הבאים:

פרסומת
  1. דוחות מאזן. 
  2. דוח הפסד ורווח לשנתיים האחרונים. 
  3. דוחות מע"מ לשנה האחרונה.

בעל העסק יכול לצרף או להידרש להביא מסמכים נוספים המעידים על התנהלות העסק הכלכלית.

מה חשוב לדעת לפני שלוקחים הלוואה חברתית BTB?

לפני שאתם ניגשים ולוקחים הלוואה חברתית דרך האינטרנט באחת מן הפלטפורמות, כדאי לקרוא בזהירות את כל תנאי ההלוואה ולהכיר באופן יסודי את הפלטפורמה ממנה בחרתם להלוות כספים. מומלץ לבחור בפלטפורמת הלוואות גדולה ומוכרת.

בנוסף, בדקו אופציות נוספות כמו הלוואות דרך בנקים וחברות כרטיסי אשראי, והשוו בין ההצעות, על מנת לוודא שאתם לוקחים את ההלוואה המשתלמת והמתאימה לכם ביותר.