הלוואות צבא קבע

פרסומת

עודכן בתאריך 04/03/2024 על ידי צוות האתר

אנשי קבע בצבא יכולים ליהנות מהלוואות דרך גוף חבר. חבר הוא מועדון אשר מספק הנחות לאנשי צבא בקבע בתחומי הביגוד, מופעים, חופשות, הלוואות, מוצרים לבית ועוד. חבר מאגד תחתיו את כל אנשי הקבע ונחשב לגוף גדול עם השפעה רבה על הכלכלה וככזה הוא מנצל את כוחו להשגת הלוואות לטובת חבריו.

מה הם ההלוואות שמעניק חבר?

מועדון חבר מעניק למשרתי צבא הקבע אפשרות לקבל הלוואות ממנו או לקבל הלוואה מאחד מהבנקים איתם חתם על הסכם. חברי מועדון חבר יכולים לקבל הלוואות גישור מקרן השתלמות הראל, הלוואה תקציבית, הלוואה הדדית של חבר או הלוואה מבנק מסד. 

מהי הלוואה מקרן השתלמות הראל?

הלוואה מקרן השתלמות הראל היא הלוואת גישור אשר ניתנת למשרתי קבע שחברים בקרן ההשתלמות של חברת הביטוח הראל. על מנת לקבל פרטים על הלוואת הגישור כמו גובה הלוואה וריבית עליכם ליצור קשר עם חברת הראל. 

מהי הלוואה תקציבית לצבא קבע?

פרסומת

אנשי צבא קבע זכאים להלוואה תקציבית שמגיע עד לסכום של 50,000 שקלים. ההלוואה ניתנת למטרות מסוימות אותן מציב משרד הביטחון. על מנת לקבל את ההלוואה עליכם לברר על מכרז משרד הביטחון באמצעות בנק אוצר החייל. 

מהי הלוואה הדדית "חבר"?

משרתי קבע חברי מועדון חבר זכאים לקבל הלוואה הדדית של חבר לכל מטרה עד לסכום של 7,000 שקלים. 

איזו הלוואה מעניק בנק מסד לצבא קבע?

אנשי צבא קבע זכאים לקבלת הלוואת עו"ש פלוס מבנק מסד עד לסכום של 33,000 שקלים בריבית פריים לתקופה של שנה ללא צורך בקבלת אשראי. 

לאילו עוד הלוואות זכאים אנשי קבע?

אנשי צבא קבע יכולים ליהנות ממסלולי הלוואות אשר מותאמים להם בבנקים השונים. בעת לקיחת הלוואה מומלץ לציין לפני הבנק כי אתם משרתים בצבא קבע ובעלי מועדון חבר.