הלוואה מקרן השתלמות הפניקס

פרסומת

עודכן בתאריך 04/03/2024 על ידי צוות האתר

כשחושבים על הפניקס המחשבה הראשונה שעולה היא ביטוחי חיים, דירה, רכב ונסיעות לחו"ל, אך חברת הפניקס מתעסקת גם בחיסכון לפנסיה, קרנות השתלמות וקרנות גמל ומאפשר לעמיתיה לקחת הלוואה דרכה בערבות קרן ההשתלמות שלהם. 

ריכזנו עבורכם את כל המידע שעליכם לדעת לפני שאתם לוקחים הלוואה מקרן השתלמות הפניקס. במדריך שלפניכם נסביר מהי קרן השתלמות, מה גובה ההלוואה מקרן השתלמות הפניקס ומי זכאי לקבל את ההלוואה. 

קרן השתלמות – מה זה?

קרן השתלמות היא מוצר חיסכון שמקנה הטבות מס לחוסכים באמצעותו. קרן השתלמות קיימת לחלק מהעובדים השכירים, המקבלים את הקרן כהטבה מהמעסיק, או במסגרת הסכם קיבוצי, ולכל עצמאי שמעוניין לפתוח לעצמו קרן השתלמות.

פרסומת

במהלך התקופה שהכסף סגור בקרן הוא צובר תשואות. כאשר העובד מוציא את הכסף בתום התקופה הוא פטור מתשלום מיסים על הכסף שהרוויח. במידה והעובד החליט למשוך כסף לפני סיום התקופה, יהיה עליו לשלם מיסים. 

מדוע אנשים לוקחים הלוואה מקרן השתלמות?

קרן ההשתלמות של הפניקס מציעה לאנשים לקחת הלוואה בערבון קרן ההשתלמות לטובת מימון לכל מטרה וכך אנשים יכולים להמשיך להשאיר את הכסף שלהם בקופה ולצבור תשואות. האנשים לא צריכים להוציא את הכסף מהחיסכון לטובת מימון וחוסכים את הצורך בתשלום מיסים. 

מה היתרונות בלקיחת הלוואה מקרן השתלמות ?

ישנן שני יתרונות עיקריים ללקיחת הלוואה בערבות קרן ההשתלמות ביחס להלוואות אחרות בשוק הפיננסי:

  1. חברת ההשקעות מחזיקה בקרן ההשתלמות ויש לה ערובה לכך שתחזירו את ההלוואה ואם לא היא תקזז את החוב שלכם מכספי הקרן. לכן, היא מסוגלת להציע הלוואה בתנאים טובים שפעמים רבות נחשבים לטובים יותר ממה שבנקים וחברות כרטיסי אשראי מסוגלים להעניק. 
  2. באמצעות הלוואה בערבות קרן השתלמות אתם שומרים על כספי החיסכון שלכם סגורים בקרן ולא זקוקים לתשלום מיסים עליהם. 

מהי הלוואה מקרן השתלמות הפניקס?

הלוואה מקרן השתלמות הפניקס היא הלוואת בגובה מינימלי של 10 אלף שקלים ועד ל-65% מסכום הכסף שנצבר בקרן בתקופת החזר של 60 חודשים ועם תקופת דחייה של עד 60 חודשים. 

מה גובה ההחזר החודשי המינימלי?

בהלוואות שגובהן 10,000-30,000 שקלים גובה ההחזר החודשי המינימלי יהיה 200 שקלים ובהלוואות שגובהן עולה על 30,000 שקלים גובה ההחזר החודשי המינימלי יהיה 1,000 שקלים. 

פרסומת

אילו מסמכים יהיה עליכם להציג על מנת לקבל הלוואה מקרן השתלמות הפניקס?

על מנת לקבל הלוואה מקרן השתלמות הפניקס יהיה עליכם להגיש בקשה ולצרף מספר מסמכים:

  1. צילום תעודת זהות.
  2. צילום המחאה.

בנוסף, שכירים יצטרכו להציג תדפיס של שלושה חודשים אחרונים של חשבון הבנק ושלושה תלושי משכורת. עצמאיים יצטרכו להציג אישור הכנסות שנתי של רואה חשבון ותדפיס של שלושה חודשים אחרונים של חשבון הבנק.