הלוואה לכל מטרה – בנק לאומי

פרסומת

עודכן בתאריך 06/03/2024 על ידי צוות האתר

בנק לאומי מציע לקהל לקוחותיו מגוון מסלולי הלוואה לכל מטרה עד לסכום של 400,000 שקלים. גובה הריבית וההלוואה נקבעים בהתאם לתנאי החשבון. 

ריכזנו עבורכם את כל המידע שעליכם לדעת על הלוואה לכל מטרה בבנק לאומי –  אילו מסלולי הלוואה לכל מטרה מציע בנק לאומי ומי זכאי לקבל הלוואה לכל מטרה.

מהי הלוואת דיגיטל?

הלוואת דיגיטל היא הלוואה לכל מטרה שאפשר להגיש בקשה אליה דרך אתר בנק לאומי. גובה ההלוואה הוא עד 300,000 שקלים, עם פריסה של עד שבעה תשלומים.

פרסומת

ניתן לבקש הלוואה לכל מטרה דרך ערוצי הדיגיטל (אתר אינטרנט / אפליקציה) ללא צורך בערבים או בטחונות. 

לאחר שהגשתם בקשה להלוואה לכל מטרה בדיגיטל, תקבלו הודעת אישור או סירוב מהבנק. במידה שהבקשה שלכם אושרה, עליכם לאשר את קבלת ההלוואה עד עשרה ימי עסקים מהודעת אישור ההלוואה. 

מהי הלוואה לכל מטרה המיועדת לסטודנטים?

בנק לאומי מציע מגוון מסלולי הלוואה לכל מטרה לבעלי השכלה אקדמאית. על מנת להיות זכאי להשתייך לאחד ממסלולי ההלוואה עליכם להיות סטודנטים מתחת לגיל 35, בעלי תעודת סטודנט בתוקף מאחד ממוסדות הלימוד.

חלק ממסלולי ההלוואה לסטודנטים מיועדים עבור תשלום שכר לימוד, בעוד אחרים הם בעבור אופציות אשראי לכל מטרה. תקופת החזר הלוואת סטודנט לכל מטרה היא עד 6 שנים. 

סטודנטים בבנק לאומי יכולים לפרוס את תשלום שכר הלימוד על גבי מספר חודשים ללא ריבית או עמלה. 

מהו מסלול אשראי עם גמישות בתנאי הפירעון?

מסלול אשראי עם גמישות בתנאי הפירעון מעניק לעובדים עצמאיים אפשרות לקחת הלוואה לכל מטרה בבנק לאומי ולהתאים את תקופת ההחזר שלה למחזור המכירות וההכנסות העתידיות שלהם. 

המסלול מאפשר הלוואה לתקופה של עד שנה ומסגרת אשראי של עד 750,000 שקלים. במהלך תקופת ההלוואה, הלקוח יכול להחזיר בכל חודש סכום מסוים או לחכות עד סוף התקופה ולבצע תשלום החזר אחד על סכום כל ההלוואה. 

מה מומלץ לעשות לפני הגשת בקשה להלוואה לכל מטרה בבנק לאומי?

פרסומת

לפני שאתם רצים אל סניפי בנק לאומי או מגישים בקשה דיגיטלית להלוואה לכל מטרה, וודאו כי אתם מכירים את כל תנאי ההלוואה – מה אחוז הריבית, האם הריבית קבועה או משתנה, מה תקופת ההחזר, האם כאשר יש סכום כסף גדול ניתן להשתמש בו כדי לסגור את ההלוואה וכן הלאה.