הלוואה לכל מטרה – בנק הפועלים

פרסומת

עודכן בתאריך 06/03/2024 על ידי צוות האתר

בנק הפועלים מאפשר ללקוחותיו לקחת הלוואה לכל מטרה באחד מארבעה מסלולים: הלוואת אשראי ברגע, הלוואה שקלית, פועלים באנרגיה סולארית והלוואה ומסגרת במטבע חוץ.

ריכזנו עבורכם את כל המידע שעליכם להכיר לגבי הלוואה לכל מטרה בבנק הפועלים. 

מהי הלוואת אשראי ברגע?

הלוואת אשראי ברגע היא הלוואה לכל מטרה שניתנת לבקשה דרך אתר האינטרנט של הבנק, הסניפים או הטלפון. הלוואה זו ניתנת ללא צורך בערבים וביטחונות. 

פרסומת

מהי הלוואה שקלית?

בנק הפועלים מאפשר ללקוחותיו להגיע אל סניף הבנק ולבחור ביחד עם הבנקאי את הלוואה לכל מטרה שמתאימה ללקוח. 

ההלוואה תהיה צמודה למדד או לדולר בריבית משתנה או צמודה. את ההלוואה ניתן לשלם בהחזרים קבועים, משתנים או הלוואת גישור בתקופה מותאמת אישית. 

מהי הלוואת פועלים באנרגיה סולארית?

בנק הפועלים מציע ללקוחות כל הבנקים לקבל אשראי לרכישת מערכת סולארית ביתית שמייצרת אנרגיה. תקופת מימון הלוואה לכל מטרה לרכישת מערכת סולארית היא עשר שנים.

מהי הלוואה ומסגרת במטבע חוץ?

הלוואה לכל מטרה למי שמתנהלים במטבעות חוץ ומשלמים באופן שוטף עבור ריביות ועמלות שינוי מטבע. 

בנק הפועלים מציע לאותם אנשים לקבל הלוואה לכל מטרה ומסגרת אשראי במטבע חוץ. גובה מסגרת האשראי בתוכנית זו נקבע על פי שיעור הליבור היומי. 

תוכלו לקבל הלוואה לכל מטרה במט"ח עם אפשרות של החזר בפריסה עד 5 שנים. את ההלוואה ניתן לקבל בדולר אמריקאי/קנדי, לירה שטרלינג, אירו, ין יפני ופרנק שוויצרי.

היכן ניתן להגיש בקשה להלוואה לכל מטרה?

פרסומת

מלבד הלוואת אשראי ברגע אליה ניתן להגיש בקשה דרך פועלים בטלפון, פועלים באינטרנט ובסניפי הבנק, ליתר ההלוואות ניתן להגיש בקשה על ידי הגעה לאחד מסניפי בנק הפועלים.